Saturday, November 19, 2011

black lipstick inspiration + nominacja

Przepraszam za brak posta z outfitem ,ale niestety ostatnia sesja była porażką : P A chciałabym Wam oszczędzić zawodu : P Ostatnio bardzo spodobały mi się czarne usta.Według mnie taki dodatek do sesji może ją stworzyć niezwykle klimatyczną ; ) Zdradzę ,że już zakupiłam czarną pomadkę i z pewnością jej użyje.Podaję od razu link na allegro KLIK .
Poniżej przedstawiam kilka inspiracji.Cudowne..prawda ? <3


Muszę się również pochwalić.Mój blog został nominowany w konkursie MODOWY BLOG ROKU 2011.
Miłooooo !!! : )


PS.Kochani wciąż uśmiecham się o lajki.Pomożecie ? : )


Dziękuję ; *

11 comments:

  1. Cuda, cuda <3
    3 i 5 najlepsze! Chyba sama się skuszę.
    Lajki będą :)

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia ! Kocham 1 i 10 :D

    ReplyDelete
  3. http://allegro.pl/nowa-damska-marynarka-z-najnowszej-kolekcji-zary-i1947002739.html

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia, fajne inspiracje.

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcia! czarna szminka wygląda zaskakująco dobrze!

    ReplyDelete
  6. super że nie ty na zdjęciach,powinnaś dostrzec różnicę,twoje miny nadęte są koszmarne.ale dzięki za link do szminki,już kupiłam i na pewno będę wyglądała ślicznie bo mam piękny uśmiech!

    ReplyDelete
  7. to na nie nie patrz skoro tak bardzo Ci to przeszkadza : ) PROSTE : )
    ps.z chęcią zobaczyłabym ten Twój uśmiech : )

    ReplyDelete
  8. Cudne! Ja też kocham i też zrobiłam zdjęcia z czarnymi ustami, ale chyba nie są tak świetne jak t z Twoich inspiracji :)
    Zobacz, jeśli masz ochotę: http://ishawi.blogspot.com/2011/09/lets-play-game_15.html
    Pozdrawiam,
    Caroline

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !