Monday, November 7, 2011

crystal snake eyes & powder sweater

Kolejny outfit z udziałem obszernego swetra : ) 
Jednak bardziej chciałam skupić się na bransolecie, którą dostałam od sklepu Moya.pl .
Bez wątpienia mogę stwierdzić ,że jestem nią zachwycona ! 
Stylizacja utrzymana w rockowym klimacie czyli tak jak lubię ; ) 
Wybaczcie ,że na każdym zdjęciu mam podobną minę ,ale na sesji nie czułam się wyjątkowo dobrze.
Kochani przypominam Wam o konkursach :



 

okulary cubus
komin allegro
sweter sh 
bransoleta moya.pl
torba allegro

33 comments:

  1. z tym kolczykiem pięknie!

    ReplyDelete
  2. świetnie wszystko połączyłaś! bardzo fajnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  3. uwielbiam Twoje zdjęcia <3
    piękne okulary i sweter ;-)

    ReplyDelete
  4. Super wyglądasz!
    Nie mogę się nadziwić, jak można znaleźć taki ładny i niezniszczony sweter w sh!

    ReplyDelete
  5. Ciekawe zestawienie, kolory bardzo mi się podobają. Ten zestaw wygląda na bardzo wygodny! :)

    ReplyDelete
  6. sweter jest mistrzowski! zazdroszczę bransoletki ;p ;)

    ReplyDelete
  7. Muszę sobie w końcu kupić taki sweter! ;) fajnie wygląda :)

    ReplyDelete
  8. Ogólnie podoba mi się ta stylizacja i pomysł jaki masz na siebie.
    P.S. Nie nabieraj powietrza do buzi, gdy fotograf robi zdjęcie.

    ReplyDelete
  9. nie nabieram powietrza do buzi ..taki mam układ twarzy już ; )

    ReplyDelete
  10. moglabys podac mi nick sprzedawcy u którego kupilas te torebke? bardzo mi sie podoba...;-))

    ReplyDelete
  11. Sweterek robi wrażenie, ale ta bransoleta po prostu mnie zachwyciła;)

    ReplyDelete
  12. doskonałe zdjęcia, ps. okulary są świetne

    ReplyDelete
  13. uwielbiam ten set! :)
    okulary, kolczyk i sweter są cudowne!

    ReplyDelete
  14. O! fajny styl! ;-)
    zapraszam do mnie: www.annmac.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. i definitely love this look! and the earring is adorable!!

    ReplyDelete
  16. Chciałąbym zobaczyć cię uśmiechniętą! :) świetny set.

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajnie wyglądasz ;) Sweter jest śliczny ;)

    ReplyDelete
  18. amazing blog, now following! <3 here's mine:

    http://fashionitinerary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. love ur outfit!
    i follow you!
    hugs from BARCELONA
    www.themidniteblues.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo umiejetnie wszystko zestawilas, sweter jest fajny. Jest fashion.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !