Friday, November 4, 2011

leopard wedges & sweater XXL

Kolejny jesienny outfit.Sweter kupiłam rok temu w sh za grosze i jak widać nadal sprawuje się bardzo dobrze ; )
Muszę przyznać ,że obszerne swetry są moją miłością i pewnie tak zostanie na dłużej.
Nie wyobrażam sobie bez nich zimowych wieczorów przy ciepłej herbatce i kominku.
Koturny kupiłam za bon ,który wygrałam w konkursie Stylowych Butków TOP10 FASHION BLOG.
Nie mogłam długo się zdecydować jakie buty wybrać , ale w końcu podjęłam decyzję....z resztą zawsze marzyłam o panterkowych koturnach ; )

Kochani wystawiłam nowe aukcje na allegro.Zapraszam do odwiedzin : KLIK : )





 sweter sh
legginsy allegro
komin primark
wąż cubus
pierścionek h&m
torba h&m

35 comments:

  1. Boskie :))
    Z resztą jak wszystkie twoje stylizacje :*
    Uwielbiam te botki.

    _________________________________
    figunia.blogspot.com <--

    ReplyDelete
  2. pięknie wyglądasz jak się uśmiechasz ;)

    ReplyDelete
  3. omg! ten zestaw jest cudowny. I racja. Z uśmiechem ci do twarzy :D

    ReplyDelete
  4. super wyglaasz! uwielbiam połączenia tego typu ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wszystko ze sobą idealnie współgra! Wyglądasz świetnie,a sweterek strzał w 10! ;)

    ReplyDelete
  6. sweterek jest genialny, wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz, piękny jest ten futrzany komin!

    lennylemonade1.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jestem zachwycona twoją stylizacją! Cudnie!

    www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ahh mam słabość do takich swetrów! cudo <3

    ReplyDelete
  10. wyglądasz świetnie, prosto i pięknie ;)

    ReplyDelete
  11. pięknie wyglądasz, ślicznie się uśmiechasz :)

    ReplyDelete
  12. Genialny outfit! Bardzo podobają mi się Twoje buty <3 są cudowne!

    ReplyDelete
  13. Świetna stylizacja!

    Aga

    www.ileftmyheartinsfblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. aaa świetnie wyglądasz! super buty i ten futrzany komin :)!

    ReplyDelete
  15. Love sweter i komin! Swietnie razem wyglądają! :)

    ReplyDelete
  16. Swietnie wygladasz, a z usmiechem najlepiej!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Oj nie bądź zawsze taka poważna - ślicznie się uśmiechasz ;)

    A sweter wygląda bombowo i aż chce się w niego wtulić. W ogóle to gratuluję day besta na stylio :))

    ReplyDelete
  18. Wow! Świetny jest ten sweter, muszę się w taki zaopatrzyć. Znowu te koturny, chyba wszyscy je mają oprócz mnie!

    Zapraszam na bloga na którym sprzedaję swoje ubrania, informuje o trendach i wymieniam się cuchami. Zapraszam! http://odswiez-szafe.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. mam już 2 kremowe swetry a chcę już nastepny :)

    ReplyDelete
  20. I love your boots <33

    barboravilisova.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ciekawa stylizacja.bardzo mi się podobają takie swetry,w moim guście:)
    jedno pytanko...czy buty tego typu jak na zdjęciu są wygodne?

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !