Monday, November 14, 2011

mint pants,lace blouse & old camera

Tym razem zdjęcia w typowym plenerze ; )
Niestety polska ,złota jesień odeszła, ale to nie znaczy ,że stylizacje muszą być szare i ponure.
Od zawsze uwielbiałam połączenie pudrowego z miętowym chociaż rzadko je stosowałam...po tym outficie stwierdzam ,że czas to zmienić.
ps.Myślę nad małym ścięciem włosów...macie jakieś propozycje ? Z chęcią posłucham : )

Kochani biorę udział w kolejnym konkursie i bardzo proszę o lajki dla mojej stylizacji ! Dziękuję :*






bluzka tk maxx
spodnie cubus
parka atmosphere
opaska h&m
pierścionek galeria fiufiu

32 comments:

  1. agatczys.blogspot.­com­ -zapraszam!

    piękne buty xoxo

    ReplyDelete
  2. Obiektywem od tego aparatu możesz zrobić świetne zdjecia ! :*
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  3. Super! Niebanalnie i ciekawie...plus moja ulubiona koronka:)) zresztą, u mnie też ostatnio zawitała w poście.
    Fajnie,pozdrawiam!
    Magda z makilook.pl

    ReplyDelete
  4. świetny masz pierścionek! zestaw też bardzo pozytywny :)!

    ReplyDelete
  5. Ekstra strój! Kurteczka the best :)

    ReplyDelete
  6. świetny zestaw, podobają mi się kolory!

    ReplyDelete
  7. Kocham takie plenery! Parka idealna pod każdym względem...ach.

    ReplyDelete
  8. super zestaw! :)

    ja bym jednak coś z wlosami zrobiła...

    ReplyDelete
  9. podoba mi się to połączenie kolorów ;)

    ReplyDelete
  10. Naprawdę wyglądasz extra. Cały zestaw prezentuje się super. Połączenie pudru z miętą naprawdę jest w pełni trafione.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Też uwielbiam połączenie pudrowego różu z miętą, ale o nim zupełnie zapomniałam przez te wszechobecne kolory jesieni;p Dzięki za przypomnienie:D Świetny plener na zdjęciach, wyszło bardzo klimatycznie:)

    D.

    ReplyDelete
  12. Od dziś ta stylizacja jest jedną z moich ulubionych! Bajecznie,kocham to! <3

    http://modna-nastolatka-fashionania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. faktycznie,połączenie pudrowego z miętowym wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  14. sorry, ale dla mnie twoja mina to istna tragedia. nie jesteś brzydką dziewczyną, widziałam że potrafisz się uśmiechać. więc o co chodzi? ma być tajemniczo, super modowo? nie potrafię tego zrozumieć. wyglądasz po prostu brzydko, jak jakaś naburmuszona lala.

    ReplyDelete
  15. Skąd ty masz kase na te wszystkie piękne ciuszki...;) Naprawdę fajny blog i super zdjęcia.

    ReplyDelete
  16. Świetny pomysł na stylizacje. Pozdrawiam fotografa :D
    Zapraszam na bloga fotograficznego http://photographer-it.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  17. Nic dodać nic ująć po prostu cudownie <3

    http://nibynicad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mam jedno pytanie czy ty masz aparat na zębach? (to by wszystko wyjaśniało) Bo nigdy się nie uśmiechasz na zdjęciach. Ja rozumiem sesja itd. no, ale żeby na żadnym ze zdjęć choć lekko się nie uśmiechnąć? :/

    ReplyDelete
  19. pudrowy + miętka = zestaw idealny, uwielbiam te dwa kolory a w Twoim zestawieniu wyglądają nieziemsko : )

    xoxo Izabela

    ReplyDelete
  20. wyglądasz jak Kelly Bundy ;)

    ReplyDelete
  21. Powerful visual effects,these pictures are incredibly fantastic..the inside connection for girls and the fashion,together with nature,the unknown magic beauty.......Fabulous!!


    http://romwe-romwe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. świetna stylizacja.
    Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  23. The pants are a gorgeous colour <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !