Saturday, November 26, 2011

Oh Juicy ! powder shirt + leopard wedges

Tytuł posta pochodzi od nazwy pomarańczowej pomadki ,którą kupiłam wczoraj w drogerii.
Dla ciekawskich numer 060 Oh Juicy ! firma CATRICE.

Kardigan kupiłam rok temu w h&m ,ale nie miałam jakoś okazji go pokazać : )
Pogoda zdecydowanie nie sprzyja robieniu zdjęć : ( ściągniecie futerka to naprawdę duże wyrzeczenie !
Ok...nie zanudzam ;p
Zostawiam Was z fotkami : )
Miłego weekendu !




kardigan h&m
shirt felicee
pierścionek moya.pl

46 comments:

  1. buty i komin masz świetne! cardigan też jest fajny:) bardzo mi się podobasz w takiej fryzurze ;D

    ReplyDelete
  2. Do twarzy Ci w takim kolorze na ustach.:)

    ReplyDelete
  3. piękny kolor pomadki :) całość także genialna :) noś częściej taką fryzurę, naprawdę tobie pasuje :)

    xoxo

    pinka-panska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wspaniały zestaw, jedyne co mi się nie podoba to buty :)

    ReplyDelete
  5. wow! świetny zestaw :)
    baaaardzo podoba mi się kardigan <3

    ReplyDelete
  6. ten kardigan kupiłaś jakoś ostatnio? chyba go widziałam, nawet przymierzałam, ale jakoś go odłożyłam :) ale chyba wrócę po niego! :D kosztował 150 zł? :)

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądasz !! bardzo mi się podoba ten zestaw :)
    kolory i dodatki są super :)

    ReplyDelete
  8. truffle kardigan kupiłam rok tam na wyprzedaży.Dałam za niego ok..hmm 40 zł : )

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyglądasz.
    Bardzo podoba mi się Twój styl.
    Pomadka ślicznie wygląda na ustach :).

    ReplyDelete
  10. wow! to zazdroszczę! :) teraz są bardzo podobne za 150 :O ;)

    ReplyDelete
  11. Jak zwykle świetnie, urzekły mnie drobiazgi.

    ReplyDelete
  12. Podoba mi się połączenie grubego swetra ze zwiewną lejącą się koszulą ;)

    http://glampaula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. wyglądasz fantastycznie ! piękny sweter ! :)

    ReplyDelete
  14. nie w moim stylu,ale bardzo ladnie wygladasz;-) szminka pieknie wspolgra w Twoja cera;) buzka piekna!

    ReplyDelete
  15. podoba mi się twój cardigan, zdjęcia cudowne. xx

    ReplyDelete
  16. świetnie wyglądasz! wręcz idealnie!

    ReplyDelete
  17. zestaw bardzo przyjemny, ciepły i przytulny :) sama bym w taki wskoczyła! a w ogóle to też uwielbiam połączenie zwiewnej sukienki i swetra!

    ReplyDelete
  18. Piękny, ciekawy zestaw. Takie lubię ;)
    Jakim aparatem robisz zdjęcia (pewnie padało już takie pytanie, za co przepraszam) ?

    ReplyDelete
  19. Zazdroszcze! Pięknie :)

    http://stylowa-moda-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetny zestaw! :) Bardzo podoba mi się kardigan. ;)

    ReplyDelete
  21. Just fallen in love with your blog and style!

    www.emerjadesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. koszula<3

    + do obserwowanych!

    http://whoiscaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudownie Ci w związanych włosach! Stylizacja świetna, bez udziwnień i na luzie ;)

    Pozdrawiamy

    ReplyDelete
  24. świetne są te koturny!

    ReplyDelete
  25. piękny makijaż :) mogłabyś powiedzieć jak go wykonałaś? od razu dziękuje:)

    ReplyDelete
  26. świetna szminka ! ja kiedyś poszukiwałam pomarańczowej, ale nie mogłam znaleźć :(
    uwielbiam tą koszulę !!

    ReplyDelete
  27. I jak Cię nie uwielbiać?!

    :D super

    ReplyDelete
  28. wow ! Ślicznie wyglądasz :) Koturny są boskie ♥

    http://martistyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. zdjęcia powalają! Najlepszy look ze wszystkich ♥♥♥
    +Mogłabyś mi oddać ten sweter? jest poprostu idealny!

    http://apoloniaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. to chyba żart?Gdzie twoje cudne włosy?Chyba pierwszy raz cie chwalę ale za to co było?Chyba stare zdjęcia dałaś,przyznaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. spójrz na datę idiotko. PISZE JAK BYK 2011 !

      Delete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !