Wednesday, November 30, 2011

wyniki konkursu ROMWE + wywiad

Przyszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu ROMWE !
delma33@poczta.fm

GRATULACJE !!!

+ zapraszam do przeczytania krótkiego wywiadu ze mną : )

1. Styl, który widzimy na twoim blogu, wyróżnia się na tle innych. Skąd twoje zamiłowanie do ekstrawagancji? 
Od kiedy pamiętam zawsze lubiłam się wyróżniać,ale chcę również podkreślić, że bywają i takie dni w których moja stylizacja jest przeciętna i skromna.
Wydaje mi się też,że zamiłowanie do ekstrawagancji ma dużo wspólnego z moim charakterem i osobowością.Poza tym muszę przyznać ,że nie znoszę ubraniowej nudy.Kocham eksperymentować, a mój styl to totalny mix.

2. Prowadzenie bloga to mnóstwo przyjemności, ale i duża praca. Powiedz, co najbardziej cieszy ciebie, jako blogerkę, przy pracy nad blogiem? Czy prowadzenie bloga ma też jakieś złe strony?
Skłamałabym gdybym stwierdziła ,że prowadzenie bloga posiada jakiekolwiek złe strony.Z pewnością trzeba mu poświęcać naprawdę dużo czasu i pracy ,ale nie nazwłabym tego minusem ponieważ wydaje mi się ,że ta praca zostanie kiedyś w jakiś sposób doceniona na wyższą skalę.Poza tym skoro ktoś zakłada bloga musi się liczyć z tym ,że prowadzenie go pochłania wiele czasu ,chyba że nie traktuje tego poważnie i publikuje posty np.dwa razy w miesiącu.Trudno jest mi odpowiedzieć,co właściwie najbardziej mnie cieszy...wydaje mi się ,że wszystko... począwszy od sesji ,napisania notki a w końcowym etapie opublikowania posta.Absolutnie nie żałuję tego ,że spędzam nad blogiem tyle czasu,przecież to sama przyjemność !

3.Po twoim blogowym nicku można wywnioskować, że inspirujesz się stylem Mary Kate Olsen. Co najbardziej w niej podziwiasz?
Tak to prawda ..nazwa mojego bloga pochodzi od imienia słynnej Olsenki.Co najbardziej w niej podziwiam ? Zdecydowanie to ,że cokolwiek by na siebie nie włożyła zawsze wygląda genialnie ! Styl Mary-Kate jest bardzo rockowy i to mi imponuje.
Poza tym Olsenki od zawsze mi się podobały.Uwielbiałam je od dziecka.

4.Czy jest taka rzecz, która ci się podoba, mimo tego nie masz odwagi jej założyć? Czy są takie rzeczy, co do których jesteś pewna, że nigdy ich nie ubierzesz?
Szczerze ? Jeszcze takiej rzeczy nie widziałam i nie miałam z tym problemu.Ojjj..takich części garderoby których bym nigdy nie włożyła jest klika np.materiałowe spodnie z kantem,spodnie typu baggy no i z pewnością buty z długim i wąskim czubkiem.
Nie cierpię też adidasów.

5.Które części garderoby są twoimi ulubionymi, które kupujesz najchętniej i w największych ilościach?
Zdecydowanie są to buty i torebki ! Mogłabym nimi zapchać kilkanaście szaf a może i więcej !

6. Wraz z każdą kolejną stylizacją twój styl się rozwija i staje się coraz odważniejszy. Były już czerwone ombre hair, czarna szminka… Jakie modowe pomysły planujesz jeszcze wcielić w życie?
Ostatnio myślałam na zmianą koloru włosów na rudy, ale jakoś nie mogę się zdecydować.Jestem pewna ,że jeszcze nieraz zaskoczę a może nawet zaszokuję swoich czytelników.Narazie jednak nie mam większych planów.

Beata Łuniewska

7 comments:

  1. gratulacje!! ;D

    już czytałam! świetny! i bardzo polecam ;)

    ReplyDelete
  2. wow, gratulacje wywiadu!:))
    i tak świetnego bloga!

    http://fashionislikeobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. oo to biorę się za czytanie wywiadu:):) pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. świetny wywiad ;))
    niesamowity blog!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !