Tuesday, November 15, 2011

wyniki konkursu "WYMARZONE BUTY"

Przyszedł czas na rozwiązanie konkursu STYLOWYCH BUTKÓW ; ) Wybór był bardzo trudny.Zostawiliście dużo fajnych i ciekawych komentarzy.Czytanie oraz ostateczny wybór zwycięskiej odpowiedzi zabrał mi kilka godzin.Jednak szczególną uwagę zwróciłam na ten komentarz :

"Dwie rzeczy są w życiu bardzo istotne: dobre łóżko i wygodne buty. Człowiek jest bowiem albo w łóżku albo w butach."
— Marcel Achard
Panie Marcelu, ma pan rację! Moje wymarzone buty muszą być po prostu wygodne. Życie jest za krótkie na to by chodzić w nieodpowiednich butach!

 
wenia.bulbasek@gmail.com

GRATULUJĘ ZWYCIĘŻCZYNI !!!!!!! 

Na moim blogu będzie jeszcze wiele innych konkursów także nie martwcie się ; )

Tymczasem proszę Was Kochani o polubienie mojego konkursowego zdjęcia : )


DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY LAJK !!! 

3 comments:

  1. I like your picture, I congratulate the winner and I hope that someday I will manage to win anything here! :)

    ReplyDelete
  2. Your blog is so cool, and you're so stylish girl!Nice post!

    Take a look at my blog and if you like it follow me: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !