Thursday, November 24, 2011

ZIELONY KOT

Witajcie Kochani ! Dzisiaj post o sklepie na który natrafiłam przypadkiem w internecie.
Sklep "Zielony Kot" posiada ogromny asortyment przeróżnej biżuterii od kolczyków i bransolet oraz naszyjników po dodatki do włosów.
Uważam ,że każdy znajdzie coś dla siebie.
Sklep nie ma wygórowanych cen a storna jest bardzo przejrzysta i przyjemna dla oka.
Oprócz sztucznej biżuterii można tam znaleźć również wyroby ze srebra i kamieni szlachetnych : ) 
Poniżej przedstawiam kilka zdjęć z produktami ze sklepu.POLECAM !!!



Zapraszam Was również do przeczytania krótkiego artykułu o mnie,
który ukazał się na stronie TRENDHUNT.PL



10 comments:

  1. Cudne te rzeczy, szczególnie branzoletki i te kolczyki z zegarami ;)

    ReplyDelete
  2. all these bracelets you uploaded are amazing!i am in love with cuffs!:)

    munichstreetstyle.com

    ReplyDelete
  3. Mnie też strasznie przypadł ten sklep do gustu.

    ReplyDelete
  4. lubię ten wywiad! ;d
    też jestem zachwycona szerokimi bransoletami, tą srebrną kolią i wisiorkiem ze złotymi kółkami od zielonego kota ;d

    ReplyDelete
  5. zielony kot istnieje od kilkudziesięciu lat,nie wiem czym się podniecać

    ReplyDelete
  6. aa! jakie świetne piórko koty <3

    ReplyDelete
  7. Drogi Anonimie wyobraź sobie ,że ja mam 20 lat,modą interesuje się od ok 2 także to chyba oczywiste ,że mogłam na niego natrafić dopiero teraz ?! : /

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !