Tuesday, March 20, 2012

pearls vest & lace leggins

Dzisiejszą piękną pogodę postanowiłam wykorzystać na zdjęcia.
Koronkowe ciuchy od zawsze bardzo mnie urzekały,  dlatego też do mojej szafy trafiły te legginsy.
Pastelowe jazzówki to kolejna rzecz, którą mogę skreślić z mojej listy "must have" na wiosnę : )
Kamizelka została przeze mnie ozdobiona perełkami.Co o niej myślicie ? Podoba Wam się ?
Na ustach również zawitał nowy kolor : )
Jest to pomadka z matowej serii Inglot nr 418.



bokserka h&m
kamizelka sh + diy
legginsy wholesale
torebka rajmarek.pl
buty wholesale

39 comments:

  1. Twoje stylizacje zawsze są perfekcyjne! <3

    ReplyDelete
  2. Świetna stylizacja, pięękne buty:)

    ReplyDelete
  3. ooo jestem pod ogromnym wrażeniem!
    REWELACJA!:)

    ReplyDelete
  4. wyglądasz jak zawsze świetnie i stylowo :)
    Bardzo mi sie podoba :)

    ReplyDelete
  5. Świetnie ; )
    Jest organizowane w Krakowie spotkanie blogerek ; )
    Fajnie by było gdybyś wpadła ; )

    ReplyDelete
  6. Zapowiedź na fbku była na prawdę kusząca a tu takie coś... no nic. Po prostu mi się niezbyt podoba.

    ReplyDelete
  7. genialna stylizacja! podoba mi się chustka zawinięta wokół koka!

    ReplyDelete
  8. Twoja kamizelka i buty są <3 cudowne !.!

    ReplyDelete
  9. O! Widzę róż na ustach :) Wyglądasz pięknie

    ReplyDelete
  10. Kolor ust - miła odmiana po tych nieśmiertelnych czerwieniach, muszę przyznać że twarzowy. Przypomina mi gumę balonową i szkoda, ze mi taki kolor nie pasuje, bo moja usta są naturalnie dość ciemne i żadna szminka tak jasna ich nie pokrywa o; a kamizelka jak najbardziej się podoba - te perełki to ciekawa alternatywa dla ćwieków. Tylko kolor torebki hmm... Dałabym chociaż pierścionek w takim pomarańczu, lubię jak małe detale do siebie pasują.
    PS. Na pierwszym zdjęciu niefortunna gra świateł, wygląda, jakby przez leggi prześwitywały majtki ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. to tylko na szczęście niefortunna gra : ) ponieważ tylko na jednej nodze to widać.Moim zdaniem pierścionek w kolorze torebki nie jest tu aż tak potrzebny.Wystarczy, że butki wpadają w pomarańczowy kolor : )

      Delete
    2. ps.dzięki za uwagę zaretuszowałam to ..tak się przyjrzałam to rzeczywiście tak było widać :P

      Delete
  11. Jazzówki świetne, cała reszta zupełnie nie w moim guście. Chociaż nie, jeszcze kolczyki bym przygarnęła :)

    ReplyDelete
  12. świetnie ozdobiłaś tą kamizelkę <3 moja kumpela ze szkoły też ma tą szminkę, już jej nawet pytalam, który numer :P chyba ją też kupię:)

    ReplyDelete
  13. Love this outfit !
    Kiss from France, Orane.

    ReplyDelete
  14. super leginsy! świetnie wyglądasz kochana, zresztą jak zawsze

    ReplyDelete
  15. genialna kamizela i butki boskie <3

    buzi buzi

    ReplyDelete
  16. jest w tym coś romantycznego :) bardzo mi się podoba xx

    ruedevogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Co osoba to opinia... Mi się nie podoba ta szminka, nie lubię takich różowawych odcieni... Ale za to kamizelka fantastyczna i leginsy również, ogólnie jak zwykle fajnie :P

    ReplyDelete
  18. bardzo oryginalne legginsy:)
    torebka też świetna:)
    pozdrawima:*

    ReplyDelete
  19. Ten zestaw zawiera w sobie rzeczy, które bardzo lubię: jazzówki, perełki i koronkę! Świetnie:)

    ReplyDelete
  20. świetne zestawienie, zazdroszczę leginsów ;)

    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie: agnes-fashion.blogspot.com ;).

    ReplyDelete
  21. perfekcyjnie! a kolor na ustach genialny <3

    ReplyDelete
  22. idealnie !! jak Ty to robisz??
    pozdrawiam :*

    http://vanilia-sky.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. bardzo ciekawe legginsy !
    dlugo czekalas na przesylke z tego sklepu wholesale ?

    ReplyDelete
  24. Ciekawe te legginsy, perełki na kamizelce wyglądają bardzo fajnie i pasuje Ci ten kolor pomadki :)

    ReplyDelete
  25. Świetnie ! :) I cudna bluzka razem z butami ♥

    ReplyDelete
  26. cudna stylizacja ;)
    leginsy i bluzka cudo!

    ReplyDelete
  27. wyglądasz CUDOWNIE !! uwielbiam ten post ! przepiękne zdjęcia i zestaw :)
    uwielbiam Twoje buty , kolor szminki i kolczyki :)

    ReplyDelete
  28. świetna fryzura. zazdroszczę włosów, z których można zrobić taki kok:)

    ReplyDelete
  29. Twoja fryzura mnie zainspirowała ;-) Jako jedną z nielicznych dodaje Cię do obserwowanych, hehe :-D

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !