Sunday, March 4, 2012

SILESIAN BLOGGERS MEETING PART II

Ten post powinien pojawić się już jakiś tydzień temu, ale nie mogłam się zmobilizować aby ogarnąć wszystkie fotki.
Mam nadzieję, że wybaczycie mi to Dziewczyny ; *
Tak więc do rzeczy ; )
W sobotę 25.02 odbyło się II SPOTKANIE ŚLĄSKICH BLOGGEREK.
Przybyło bardzo liczne grono.Było nas aż 24 ! Nie spodziewałam się takiej frekwencji.
Szkoda trochę ,że nie udało mi się zamienić z każdą z Was chociaż po słowie ,ale myślę ,że nadarzy się ku temu jeszcze niejedna okazja !
Wszystkim Dziewczynom bardzo dziękuję za mile spędzony czas !
Buziaki ;*;*;*


W spotkaniu udział wzięły : 

25 comments:

  1. każda wyglądała na swój sposób oryginalnie ;)

    ReplyDelete
  2. wszystkie świetnie wyglądałyście! :)

    ReplyDelete
  3. hahaha ile aparatow!! zazdroszcze spotkania:**

    ReplyDelete
  4. Ha! i jeszcze pokłosie naszego spotkania :) najbardziej niesamowite dla mnie jest to, że właściwie teraz Was wszystkie poznaje lepiej, często zaglądam na blogi i kurczę dumna jestem z naszej śląskiej grupy! Jest dobrze, może być tylko lepiej :)
    Koniecznie musimy się spotykać częściej!

    Buziak dla wszystkich!
    Ilona

    ps. a grupa na fejsie to był genialny pomysł, nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. też tak myślę! ja muszę w końcu dodać do listy blogów ,ale chyba stworzę osobną śląską hehehehe

      Delete
    2. ale to ejst swietny pomsyl! gdyby tak kazda z nas zrobila w pasku gadżetów taką listę to by było super SILESIAN BLOGGERS ASSOCIATION, hihi :D

      Delete
  5. W jaki sposób się zgadałyście ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mimo, że nie jestem blogerką to chętnie bym się z tobą i innymi ślaskimi blogerkami spotkała. :)
      Jak nie blogowanie to łączy nas zamiłowanie do mody. :D

      Delete
  6. Fajnie, że miałyście okazję się spotkać :)

    ReplyDelete
  7. ale Was dużo :D heh. pewnie dobrze się bawiłyście :)

    ReplyDelete
  8. bardzo fajne zdjęcia;) fajnie musi być spotkać sie z dziewczynami które zna sie tylko z bloga;)

    ReplyDelete
  9. Wow podoba mi się ten nowy nagłówek :)

    ReplyDelete
  10. ahh chciałabym się znaleźć na takim spotkanku <3

    ReplyDelete
  11. Super wyglądałyście:)

    ReplyDelete
  12. Aleee fajnieee :P Też bym chciała wpaść na takie spotkanie, ale nie wiem czy w mojej okolicy znalazły by się jakieś blogerki (to po pierwsze), a po drugie to żadna ze mnie blogerka ;/ (choć przymierzam się do prowadzenia bloga, ale nie z modą tylko z newsami z mojego miasta).

    Fajna z Was ekipa (widać, że było bardzo miło).

    ReplyDelete
  13. Świetne fotki. :) Widać, że miło spędziłyście czas. :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. W Lublinie niestety jest nas o połowę mniej, ale w takim kameralnym gronie przynajmniej można spokojnie ze wszystkimi porozmawiać :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajnie się prezentujecie! Wszystkie bez wyjątków :) No a te aparaty... Dały byście jeden :D

    ReplyDelete
  16. mogłabyś pokazać jak malujesz oczy krok po kroku? no chyba, że już kiedyś to tu było jak tak to poproszę jakiś link to tego :) :) z góry dziękuję :*

    ReplyDelete
  17. ciekawa jestem reakcji ludzi na tyle fajnie ubranych dziewczyn :D pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !