Thursday, October 11, 2012

white jacket & snake leggins

Jesienią zdecydowanie wolę nosić typowe dla tej pory roku barwy, ale jak widać nie rezygnuje z innych, w tym przypadku z bieli, która prawie zawsze prezentuje się świeżo i elegancko : ) Sztyblety to najwygodniejsze jak dla mnie obuwie jesienne. Z tymi butami mogę się nie rozstawać i nosić praktycznie do wszystkiego, ponieważ są bardzo uniwersalne : ) 
Kochani konkurs KappAhl dobiega końca, więc jeśli podoba Wam się moja stylizacja to będę wdzięczna za każdy głos KLIK ! Dziękuję ;*


photos by Sylwia

kurtka vivilli
legginsy bershka
wąż, pierścionek glitter
torebka etorebka
sztyblety papilion.pl

48 comments:

  1. jesteś świetna! podziwiam Cię!

    ReplyDelete
  2. pięknie, jedna z moich ulubionych stylizacji

    ReplyDelete
  3. Buty i legginsy najbardziej mi się podobają!

    ReplyDelete
  4. Świetny outfit!

    Ja na jesień i zimę preferuję eskimoski lub sneakersy.

    ReplyDelete
  5. love dem boots!

    xoxo
    H&H

    http://hemingwayandhandbags.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. pieknie mary Kate <3 Wiolcia mam nadzieje, ze jakos zdobede akredytacje i sie w koncu poznamy!!!<3 :*** To jest jedna z twoich stylizacji, ktora bym w calosci z Ciebie wdarla i zalozyla na siebie he he ;-))

    ReplyDelete
  7. Mówiłem ze z grzywką na bok lepiej ! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. słodko pierdzący adrianek, zawsze do usług.

      Delete
    2. hahahahaah teraz to doje*ałeś/aś jak łysy grzywą o kant kuli <3

      Delete
  8. Stylowo, bardzo mi się podoba. Naprawdę cudnie :D

    ReplyDelete
  9. Rewelacyjnie! Wszystko się pięknie zgrało ;) ciekawe leginsy :D

    zapraszam:
    www.byadrienn.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Buty są na prawdę rewelacyjne ! ;)

    ReplyDelete
  11. nie jest Ci za zimno? czy to tylko tak do zdjęć? a to już w zimowej kurtce chodzę

    ReplyDelete
    Replies
    1. nigdy nie ubieram się do zdjęć : ) fotki z wypadu na miasto, ale fakt potem żałowałam ze nie ubrałam się cieplej bo strasznie wiało mimo ze było 18 stopni.

      Delete
  12. Super wyglądasz, leggi piękne!

    ReplyDelete
  13. Bardzo podoba mi się takie połączenie. Biel jest uniwersalna, a ty fajnie ją połączyłaś z motywem węża na legginsach. Świetna stylizacja!

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. cudownie cudownie cudownie! Na Tobie wszystko wygląda idealnie ! :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. you look amazing! :)) x

    http://day-dreameer.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  16. Spodnie są przecudowne, w połączeniu z butami, jest genialnie *__* Uwielbiam Twoje stylizację + obserwuję ;) Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :) http://in-the-colors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. legginsy i żakiet są prześliczne, bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  18. odważny makijaż i świetne buty, ale nie mogę ich znaleźć na stronie :( jeszcze ich nie wprowadzili??

    ReplyDelete
  19. Love love love it! The hair, the makeup, the blazer.. everything so perfect ^^

    ReplyDelete
  20. jak ładnie w takich włosach!

    ReplyDelete
  21. Stylizacja bardzo fajna, ale mi by bylo zimno w tym :)

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. no no :) naprawdę stylizacja z pazurem. legginsy całkiem nie w moim guście, ale ładnemu we wszystkim ładnie ;)

    ReplyDelete
  23. legginsy to nie spodnie... :( ładne buty

    ReplyDelete
  24. a ja dalej szukam butow na jesien , twoje sa sliczne ! ;p

    ReplyDelete
  25. podoba mi się całość, a najbardziej makijaż oczu - bardzo Ci pasuje :)

    ReplyDelete
  26. Buty i marynarka jest super, ale naprawdę razi mnie to, że nosisz leginsy jako spodnie. Uważam, że jest to okropne i widac ci wszystko. Poza tym nie masz dużego wcięcia w talii i masz dosc masywne uda (nie obrażam Cię, tylko stwierdzam fakty) więc leginsy noszone w ten sposób to nie twoja bajka..
    Pozdrawiam A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie widać mi wszystkiego...gdyby tak było to bym nie ubierała legginsów tylko mega mini ;) a od kiedy to trzeba mieć duże wcięcie w talii żeby nosić legginsy ? czy to zrobi jakąś różnicę ? A jak ktoś ma masywną pupę a mega wcięcie w talii i szczupłe uda ? no nie wiem wg. mnie klasyfikowanie kto może nosić legginsy a kto nie jest trochę nie na miejscu..to powinno zależeć od samej osoby.Mnie to nie przeszkadza, nie czuję się jakoś niekomfortowo : ) pozdrawiam

      Delete
    2. kur#a atak musi być, nie ma to tamto.

      Delete
    3. atak jaki atak? normalnie odpowiedziała..skoro anonimowi mogą się wypowiadać to ona też;)

      Delete
    4. według mnie gdy nosisz leginsy w taki sposób, zwłaszcza z takim wzorem, wyglądasz jakbyś miała pieluchę. nie dziw się, że ludzie Ci piszą także negatywne komentarze-nie wszystkim wszystko się podoba. i nie traktuj każdego komentarza który nie lepi się od cukru jako ataku, trzeba nauczyć się przyjmowania krytyki. pozdrawiam, M

      Delete
  27. podoba mi się bardzo (bardzo bardzo bardzo) marynarka! leginsy mają świetny wzór, a wąż na szyi to w ogóle mistrzostwo:)

    ReplyDelete
  28. Gorgeous outfit & pictures, those boots are wonderful!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  29. Według mnie, ubieranie krótkiej bluzki do leggins'ów jest niesmaczne. Nie ważne, jakiej są grubości i jaki mają wzór. Do tego te leggins'y są "alienowate". Najmniej korzystnie prezentują się na łonie.
    Marynarka jest fajna, ale za dużo na niej zamków. No i torebka jest spoko.

    ReplyDelete
  30. Byłoby idealnie, gdybyś wyjęła bluzkę z leginsów. Dziwnie to wygląda na każdej, nawet bardzo szczupłej i zgrabnej dziewczynie.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !