Thursday, November 22, 2012

WIN points to purchase in CHOIES !

Macie ochotę na świąteczne zakupy ? ; ) 
Już teraz możecie zgarnąć punkty, które w sklepie choies z łatwością zamienicie na ciuszki i akcesoria ! 

Wszystko co musicie zrobić to :
1. Polubić choies na FB
2. Opublikować TEN LINK na swoim FB
3. Zaprosić swoich znajomych do udziału

Im więcej udostępnień, tym większa możliwość zwycięstwa !

Czas do 30.11 : )


+ w sklepie aktualnie trwa świąteczna promocja : )

Przy zakupie na sumę 100 $ dostajemy 20 $ obniżki,
przy zakupie na sumę 200 $ dostajemy 50 $ obniżki
ITD... : )


Osobiście polecam zajrzeć do działu ze swetrami i płaszczami. Można znaleźć naprawdę fajne rzeczy. 
Kolejny plus ? Ciuchy są świetnej jakości. 
Nie zawiodłam się ani razu ; )

Moje propozycje :






8 comments:

  1. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają i chciałabym je mieć.

    ReplyDelete
  2. Wzięłam udział, ale na pewno nie wygram. :P

    Rzeczy są świetne, ja również bardzo chciałabym je mieć.

    ReplyDelete
  3. No na prawdę masz dobry gust ,super są te twoje propozycje ale trochę drogie te rzeczy mają,chyba ze uda mi się wygrać to będę miała za darmo coś.

    ReplyDelete
  4. Piękna jest ta torebka z futerkiem i worek o którym od dawna marzę.

    ReplyDelete
  5. Nooooo kocham Twojego bloga . Nie biorę udziału w konkursie bo nie mam szans ;) Za duża konkurencja :D

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !