Wednesday, May 15, 2013

Inspired by Wildfox

Od początku blogowania marzyła mi się sesja w stylu Wildfox. Kilkakrotnie próbowałam ją zrealizować, ale efekt nigdy mnie nie zadowalał. Myślę, że tym razem w końcu mi się udało i zapewniam Was, że to nie jest moja jedyna sesja w takim klimacie : )) Kolejny pomysł już w głowie ! Pozostaje go tylko urzeczywistnić 
Kochani, nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do oglądania zdjęć : )
Kiss ;*


photos by Mum :*


koszula romwe
okulary romwe + diy
ogrodniczki, kardigan omg fashion
buty oasap

Romwe biggest leggings flash sale !!! 

Date: 05/15/2013-05/17/2013 
Only 72 hours! Go! 

66 comments:

  1. cudowne okulary! + ślicznie wyglądasz w tej fryzurze :)

    ReplyDelete
  2. cudowne zdjęcia! podoba mi się Twoje DIY, gdzie można znaleźć takie drobne kwiatuszki do przyklejenia do okularów:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na allegro : ) Nazywają się kwiatki fimo ; )

      Delete
  3. jak najbardziej zdjęcia ci wyszły! kocham tę stylizacje i połączenie barw!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sesja przepiękna! Taka naturalna, urocza, słodka, ma coś w sobie co nie pozwala oderwać od Ciebie oczu *.* <3
    Genialne okulary :)
    Czekam na więcej sesji w tym stylu ;*

    ReplyDelete
  5. wyglądasz jak amerykańska gwiazda...
    podziwiam mamę robi super zdjęcia:)

    ReplyDelete
  6. Loving this look! So girly and soft, just how I'm feeling lately.

    x Mariana | www.goingteen.blogpot.com

    ReplyDelete
  7. ale świetnie wyglądasz! ;d

    http://gonkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jakim aparatem, obiektywem i trybem w aparacie były robione te zdjęcia ?
    Są przepiękne :)

    ReplyDelete
  9. 5 zdjęcie i ostatnie butów - najlepsze ujęcia <33 uwielbiam !

    ReplyDelete
  10. Śliczna stylizacja ;) Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Love this whole look <3
    the dungarees, shoes and sunnies are all awesome
    cool style :)

    x kisses
    www.jiintee.blogspot.nl

    ReplyDelete
  12. Pięknie wyglądasz, niesamowite zdjęcia, nie mogę się napatrzeć!:)

    ReplyDelete
  13. do okularów przykleiłaś te różyczki czy już były? c:
    jeżeli zrobiłaś to mogłabyś powiedzieć jak? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różyczki miałam od innych okularów, ale można je znaleźć na allegro. Nazywaja się kwiatki fimo : )

      Delete
  14. SUPER !!! <3
    Kocham te okulary .... *.*
    są na prawdę BOSKIE !!!! <3
    a stylizacja świetna :) :***

    ReplyDelete
  15. Klimat zdjęć jest niesamowity,pieknie wyglądasz i stylizacja jest oblędna, czekam na dalsze takie posty! :)

    ReplyDelete
  16. Hey,
    great pictures and a beautiful outfit! I love your sunglasses!
    Amazing.
    Love

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  17. świetne są te okulary, a cały klimat zdjęć powala :)

    ReplyDelete
  18. Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  19. świetne włosy i cały klimat zdjęc, stylizacja jak zawsze dobrze przemyślana. :)

    ReplyDelete
  20. Wyglądasz bardzo stylowo :) Super!

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. muszę sobie takie okularki zrobić <3 piękna fryzura :)

    ReplyDelete
  22. Pierwsze i szoste zdjęcie mistrz ! sesja przeurocza ,i ten klimat zdjęć powalajacy :)

    ReplyDelete
  23. ostatnio tak u Ciebie pastelowo i delikatnie <3 cudownie Kochana:*

    ReplyDelete
  24. Przepraszam bardzo czy Ty mogłabyś trochę zbrzydnąć ? Jesteś ZA ładna ! hahaha :*

    Przepiękna stylizacja. Buty MEGA ! Okulary powalające a pierwsze wzięcie- mistrzowskie ! :)

    ReplyDelete
  25. całość niesamowita!!<3 uwielbiam xD

    ReplyDelete
  26. Awww... you are so cute! ^^ I loved the shoes and glasses and dungarees,... well, I loved everything. Rs!
    Sweet kisses,
    Alexandra :)

    Visit my place! :)
    http://diariodumanovata.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  27. Mega klimatyczne fotki. Stylizacja też super.

    ReplyDelete
  28. Świetne.!


    http://tendies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Witam! Śledzę Twojego bloga od ponad roku i coraz bardziej zachwycasz :) Jesteś dla mnie wielką inspiracją :) Czy mogłabyś doradzić mi jakie dodatki (buty, biżuterię, torebkę) dobrać do tej sukienki? http://static.e-stradivarius.net/5/photos2/2013/V/0/1/p/5207/199/100/5207199100_1_1_3.jpg?timestamp=1368201916207 Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź, gdyż kompletnie nie wiem, jak się za to zabrać. Pozdrawiam :) PS. Miałaby to być kreacja na bal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chodzi o biżuterię to postawiłabym na złotą kolię : )
      Torebka czarna może a'la chanelka ze złotym łańcuszkiem ? A buty zdecydownie szpilki z wąskim czubkiem (mam na myśli te zarowe) : )

      Pozdrawiam !

      Delete
    2. Dziękuję za pomoc, dałaś mi ogromną inspirację :)

      Delete
  30. omg this outfit is gorgeous and sweet! I love it so much :) you look beautiful :) your hair looks amazing aswell :)

    Hayley xx
    www.addictionstoshopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Wyglądasz uroczo :)

    ReplyDelete
  32. Okulary i sweter są urocze!:) a połączenie ich z tymi butami było świetnym pomysłem!:) bardzo urocze zdjęcia!

    ReplyDelete
  33. Ja tu nie widzę nic z szalonych sesji Wildfox. Dziewczynka stojąca na leśnej drodze i nic poza tym.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się tylko zainspirowałam ; )
      Nie chciałam kopiować a to jest różnica.
      Zainspirowały mnie głównie kolory ; )
      Pozdrawiam.

      Delete
  34. Piękne zdjęcia, klimatyczne takie w stylu vintage :) Piękne loczki;)

    ReplyDelete
  35. I love your outfit. you look sweet and lovely
    dungarees! <3

    http://elainelaines.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. cudnie wyglądasz :) piękny zestaw <3

    ReplyDelete
  37. I love dungarees! You look very sweet! Love it <3

    Lena

    http://the-perfectly-imperfect.blogspot.de

    ReplyDelete
  38. Co ty robisz że te twoje zdjęcia zawsze takie magiczne i śliczne , miło się oglada je i te sylizacje tak dobrze dobrane! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. Super wygladasz ! :) Masz swietny styl i jestes bardzo sliczna!

    ReplyDelete
  40. wyglądasz jak niewidoma!

    ReplyDelete
  41. Najlepszy blog ever :)
    naprawde fajny styl, świetne ubrania, wszystko do siebie pasuje , jest fajnie!

    ReplyDelete
  42. Jestem pod dużym wrażeniem ! Wspaniała sesja i ładna fryzura :)
    Pozdrawiam Ciebie i Twoją utalentowaną mamę :)

    ReplyDelete
  43. Jeju pięknie!!! :)

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. świetne zdjęcia, wygladasz pięknie!

    obserwuję i pozdrawiam Violet

    ReplyDelete
  45. O jejku jaki uroczy look. Bardzo lubię takie romantyczne połączenia. Sweterek i okulary mega ♡ zachwycasz !

    A G A T H I E

    ReplyDelete
  46. ajjjj pięknie Kochana! Świetny zestaw i klimat zdjęć;).

    ReplyDelete
  47. wreszcie zdjęcia dopracowane.
    od początku do końca.
    łącznie z tłem.
    a stylizacja oczywiście bezbłędna.


    zapraszam.
    www.gryga-photography.tk
    www.gryga-photography.tk

    ReplyDelete
  48. Pięknie wyglądasz, nie mogę się napatrzeć! :)
    super buty!

    ReplyDelete
  49. zdradź jaki obiektyw posiadasz! :)

    ReplyDelete
  50. Muszę sobie sprawić takie ogrodniczki ;)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !