Monday, July 15, 2013

My New Hairstyle / Soo short ♥


Ze zmianami ruszyłam pełną parą ! Moja fryzura, jak widzicie również uległa zmianie : )
Skróciłam włosy prawie o połowę i powiem więcej: z efektu jestem w 100 % zadowolona !
Nareszcie moje włosy nabrały zdrowego wyglądu i stały się miękkie : )
Teraz intensywna pielęgnacja i zapuszczanie do naturalnych.
Polecam takie ścięcie wszystkim dziewczynom, które są zwolenniczkami minimalizmu i prostoty : )
Zapraszam do oglądania zdjęć Kochani :* Enjoy !


 pics by M :*

sukienka awwdore
okulary romwe + diy
buty plndr

62 comments:

  1. Bardzo fajna fryzura!:) Strój też ładny!:)


    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/young-and-beautiful.html

    ReplyDelete
  2. ale Ci pięknie, tak dziewczęco

    ReplyDelete
  3. przepięknie wyglądasz! w końcu masz idealną fryzurkę :)

    ReplyDelete
  4. Slodko wygladasz w tych krotkich wlosach :)

    ReplyDelete
  5. Ładnie i to bardzo. Lepiej niż w poprzednich i to zdecydowanie !
    Poza tym boskie buty, sukienka i okulary <3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. jak ty to robisz, że masz takie ostre zdjęcia, gdy widać całą ciebie w kadrze? mam obiektyw 1.8, to mala roznica, ale nigdy nie udaje mi się złapać ostrości :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. może w jakimś programie tak obrabia xd

      Delete
    2. nie da się ;d tu chyba chodzi o ustawienia. Wiola, proszę, pomóz:)

      Delete
    3. Zdjęcia robię na trybie manualnym w autofocusie : )
      Generalnie ostrzę je później w photoshopie : )

      Delete
    4. A raczej poprawiam ostrość bo 50 mm tak już mają z tą ostrością ; )

      Delete
  7. bardzo ładnie :)
    Podoba mi się :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ślicznie wyglądasz :)
    Sukienka i buty idealne <3

    ReplyDelete
  9. Kochana, buty masz przepiękne. :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładnie ci w nowej fryzurze:).

    ReplyDelete
  11. przepięknie wyglądasz w takich krótkich włosach:)

    ReplyDelete
  12. so pretty! your hair is gorgeous and i love that dress! so fun.

    Juci
    http://pinterjuci.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  13. cudownie Mary Kate!<3
    zachwycam się...:*

    ReplyDelete
  14. Świetne zdjęcia, to chyba mój ulubiony Twój post! :) Super sukienka!

    ReplyDelete
  15. your hair looks great :)

    Hayley xx
    www.addictionstoshopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Cudne buty, piękna sukienka (jak będziesz chciała jej się pozbyć, ustawię się pierwsza w kolejce) i ślicznie Ci w tej fryzurce. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  17. KOCHANIE WYGLĄDASZ MEGAAAAA <3

    ReplyDelete
  18. I bardzo fajnie, że przycięłaś, pięknie się prezentujesz :)

    ReplyDelete
  19. przyznam szczerze, że jestem niesamowicie zaskoczona tak pozytywnym efektem! ten i poprzedni post to naprawdę miłe zaskoczenie i coś takiego... świeżego : )

    http://marshkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ale słodki look ! :) Ślicznie, a nowa fryzurka dodaje ci uroku :)

    ReplyDelete
  21. ale słodko wyglądasz w tych okularkach!super look!:)

    ReplyDelete
  22. Ślicznie ubrana i pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  23. Hey,
    beautiful pictures and a sweet dress! :)
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  24. your new hair is gorgeous and that dress is absolutely a m a z i n g!

    Sarah
    xoxo

    http://absolutelysarahx.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Love the shades!
    -http://www.kittywittyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. W tej fryzurce wyglądasz prześlicznie!! Cudowne buty i sukienka!

    ReplyDelete
  27. Urocza stylizacja i włoski :D

    ReplyDelete
  28. super stylizacja u mnie WYPRZEDAŻ serdecznie wszystkich zapraszam może znajdziecie coś dla siebie:)

    http://kleofashion.blogspot.com/2013/07/wyprzedaz.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Kleo-fashionmake-uphairdressing+%28Kleo-FashionMake-upHairdressing%29

    ReplyDelete
  29. Cudownie wyglądasz w tych włosach :)
    I świetne okularki *.*

    ReplyDelete
  30. prawie całe życie miałam takie krótkie wlosy, teraz zdecydowanie zostanę przy długich :)

    bardzo fajnie :)))

    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    ReplyDelete
  31. You look fantastic, my dear!!!!!

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  32. OMG ! coś ty zrobiła?? ;O

    ReplyDelete
  33. no nareszcie jakaś poprawa,ostatnio te twoje włosy wyglądały fatalnie a teraz jak są równe to może być.Nie powinnas ich cieniowac bo przy takich cienkich to słabo wygląda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam cienkich włosów.Wrecz przeciwnie sama fryzjerka nie mogla wyjść z zachwytu ze są takie geste : ) ..byly troche zniszczone i to wszystko ; )

      Delete
    2. ale wyglądają

      Delete
    3. Tak wyglądają cienkie włosy: http://www.zmalowana.com/wp-content/uploads/2013/04/przed.jpg
      Porada u okulisty wskazana.

      Delete
  34. o jej.. jakie króciutkie włosy :) bardzo uroczo wyglądasz

    ReplyDelete
  35. Twoje koturny są obłędne! I ta sukienka, cudowna! ♥

    ReplyDelete
  36. widać, że dobrze czujesz się w nowej fryzurce. Wyglądasz ślicznie:*

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia, a w nowej fryzurce bardzo ci do twarzy ;)

    ReplyDelete
  38. ja lubię minimalizm i prostote ale zdecydowanie nie zetnę tak wlosów! kocham długie kudelki :)

    ReplyDelete
  39. Znalazłam Cię na lookbooku i jak zobaczyłam ten outfit to od razu zakochałam się w nim! ;D
    Piękne i idealne buty.. *.*
    xx

    ReplyDelete
  40. cudownie i dziewczęco ,bardzo ładnie ci w tych włosach ale wolę cię jednak w długich,bo zawsze zmieniałaś fryzury ,które tak bardzo lubiałam:)

    ReplyDelete
  41. Wyglądasz prześlicznie w tych włosach, zdecydowanie bardziej mi się teraz podobasz.

    pozdrawiam ♥♥♥
    / http://annetteaurore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Nie podobasz mi się w tej fryzurce :<, aczkolwiek najważniejsze żebyś Ty się sama sobie podobała! :) Za to zdjęcia cudowne. Na bardzo wysokim poziomie.

    ReplyDelete
  43. Jeju wygladasz przesłodko <3. Cudowna sukienka i okulary :).

    xxx, Ala z http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Co powiedziałabyś raczej na takie baleriny http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-54763-Baleriny-GUESS-FL2FACLEA02-Black.html ?

    ReplyDelete
  45. Podoba mi się ta fryzura, mimo że zawsze byłam zwolenniczką długich włosów ; )
    Śliczna sukienka : )

    ReplyDelete
  46. uwielbiam Cię w takich stylizacjach kobiecych i zwariowanych :) boskie okulary! :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !