Tuesday, July 2, 2013

WROCŁAW FASHION MEETING Showroom / Catwalk / Wroclove

Dzięki zaproszeniu od Domodi 15/16 czerwca miałam okazję wziąć udział w świetnym, modowym evencie "Wrocław Fashion Meeting". Na początek chcę wszystkim podziękować za mile spędzony czas ! Pokazy były rewelacyjne : ) Muzyka, światła...ahh, aż mam ochotę znaleźć się tam znowu ! Nie będę opisywała kolekcji. Ocenę pozostawiam Wam, choć mogę zdradzić iż na zdjęciach i filmiku, który dla Was przygotowałam znajdują się stroje, które przypadły mi do gustu : )
We Wrocławiu byłam pierwszy raz i cóż mogę rzec..zakochałam się ! Cudowna architektura, pełne magii uliczki i bramy oraz ogromny rynek wypełniony zapachem tradycyjnego jadła.
Dawno nic mnie tak nie zainspirowało jak urokliwy Wrocław nocą , więc podczas wakacji polecam odwiedzić to miasto : ) Zapraszam do oglądania zdjęć Kochani ! Inspirujcie się :*

Anna Drabczyńska

Pełna lista projektantów + więcej info z wydarzenia KLIK


leGia


Ewa Lewanowicz


Beata Mielewczyk


Showroom


 Wroclove


 KLIK HD !!!

30 comments:

  1. Ja też nie byłam jeszcze we Wrocławiu, ale w te wakacje go z pewnością odwiedzę, bo planuję to już od dawna. :-)
    Co tu dużo mówić... Świetne kreacje, dodatki i zdjęcia ;-)

    ReplyDelete
  2. Pieknie wygladasz, cudowne zdjecia :). Jade do Wroclawia w niedziele, cudowne miasto ;)

    xx, http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Musiało być super! Zazdroszczę!

    ReplyDelete
  4. W tej drugiej stylizacji przypominasz mi Kelly Bundy xd

    ReplyDelete
  5. these pictures are all so amazing! i am so jealous you went haha

    Sarah
    xoxo

    http://absolutelysarahx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mogę prosić o tytuł piosenki i wykonawce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Music: Parov Stelar - Starlight ( Clubversion ) from the Nola Grey Project :)

      Delete
    2. Dziękuję ślicznie. Zakochałam się :)

      Delete
  7. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  8. ach, piękny Wrocław! ;)
    O ile nie lubię oglądać zdjęć z pokazów, jak i też samych pokazów.. o tyle z zaciekawieniem zerkam na showroomy, ten motyw lego mnie zachwyca ;d

    ReplyDelete
  9. świetne zdjęcia i filmik, jestem zachwycona urokiem Wrocławia i tobą samą. Pozdrawiam gorąco :)

    ReplyDelete
  10. ojejku ale przecudny masz ten kombinezon, bardzo oryginalny i pasuje do Ciebie.

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam stylizacje z tego wydarzenia. Zazdroszczę takiego eventu :)

    ReplyDelete
  12. Wow~~~amazing post!!1I love it~~`

    ReplyDelete
  13. kurde też miałam jechać no ale coż ... sesja ! a Wrocław jest faktycznie uroczy <3

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Dlaczego tak dziwnie chodzisz w wysokich butach? Chyba że tylko tak pozujesz specjalnie do zdjęć. Chodzi o zdjęcie z Modefriends

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fotka w sumie byla robiona na szybko i tak mi sie stanęło ; p nie byl to zabieg celowy ; ))

      Delete
  15. Śliczne zdjęcia, musiała być niesamowita atmosfera...pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam Wrocław! Mam z nim związane przemiłe wspomnienia. A zdjęcia są prześliczne! Prawie wszystkie kreacje mnie zauroczyły. :)

    ReplyDelete
  17. super relacja z WFM, a Twoje zdjęcia z Wrocławia nocą baardzo klimatyczne ;))

    ReplyDelete
  18. świetna relacja ;) warto jechać do Wrocławia :)

    ReplyDelete
  19. tes tenues sont trop belles!
    ♥ http://wildlysweet.blogspot.fr ♥

    ReplyDelete
  20. świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !