Tuesday, December 16, 2014

Recenzja Bourjois Healthy Mix

Hej Kochani! Ostatnio miałam wielka ochotę na wypróbowanie nowego podkładu. Padło na słynny Bourjois Healthy Mix. Naczytałam się wiele dobrego o tym podkładzie i postanowiłam go kupić. Po trzech zastosowaniach mogę stwierdzić, że nie był to błąd. Kosmetyk spełnia swoją rolę, którą opisuje producent. Nawilża, rozświetla i nie zapycha porów. Dużą zaletą jest łatwe nakładanie : ) 
Kryje całkiem dobrze jak na tego typu podkład.
Zapach jest cudowny, wręcz zniewalający! Moim zdaniem podkład nie sprawdzi się przy cerze tłustej, ale za to będzie idealnym rozwiązaniem dla suchej : )
Cena podkładu jest dość wysoka. Zapłaciłam za niego prawie 50 pln, ale moim zdaniem jest wart tej ceny. Posiadam odcień 52 Vanille, idealny dla osób o żółtej tonacji skóry.
Moja ocena to 5/6, ponieważ po pewnym czasie moja twarz wymaga przypudrowania, gdyż zaczyna się świecić.

8 comments:

  1. Podkłady podkładami, ale moja kosmetyczka mi powiedziała, że wszystkie zagraniczne podkłady są niedobre dla cery więc polecam wypróbować jakieś polskiej produkcji. Ja bardzo polecam w szczególności gdy nie ma się dużych problemów z cerą ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, nie słyszałam o tym. A jakie polecasz? :)

      Delete
  2. Ja już od kilku lat nie uzywam podkładów, wyłącznie puder. Przez takie posty mam jednak ochotę znów zacząć :))

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez kiedyś używałam tylko pudru, ale strasznie mi wysuszał twarz :(

      Delete
  3. "...jak na tego typu podkład", jakiego typy podkład on jest Twoim zdaniem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To podkład rozświetlający a zazwyczaj takie mają bardzo słabe krycie :)
      Ten kryje bardzo dobrze :)

      Delete
  4. Uwielbiam ten podkład i uważam, że ma dobre (średnie) krycie :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !