Saturday, August 22, 2015

Wroclove!


Witajcie Kochani! Ponieważ w tym roku nie planowałam żadnych wczasów zeszły czwartek i piątek spędziłam we Wrocławiu z chłopakiem : ) To była moja druga wizyta w tym mieście, które kolejny raz zachwyciło mnie swoim urokiem. Z pewnością jeszcze nie raz odwiedzę Wrocław, ponieważ brakło nam czasu na zwiedzenie wszystkich atrakcji, jakie kryje w sobie to wspaniałe miejsce. Większość czasu spędziliśmy leniwie na rynku. Udało nam się załapać na mini rejs po Odrze, zobaczyć słynną świecącą fontannę, zwiedziliśmy również Japoński Ogród. Jeśli macie ochotę na krótki weekendowy wypad to z pewnością musicie zahaczyć o Wrocław!
Zapraszam do oglądania zdjęć i życzę miłego weekendu :*

P.S. Na moim facebooku ruszył konkurs! Zapraszam do zabawy Kochani :)



19 comments:

  1. Ja we Wrocławiu nie byłam nigdy :( Ale to piękne miasto! Cudowna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. Wrocław to piękne miasto. Byłam raz w życiu i za rok muszę się tam wybrać :)

    ReplyDelete
  3. Ślicznie! :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Great outfit, love the glasses! Amazing place :)


    http://theroadsofarbyary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Zamierzam odwiedzić Wrocław jak tylko zrobię prawko. Mam w planach taki mały trip po Polsce :)

    ReplyDelete
  6. Jestem we Wrocławiu praktycznie cały rok akademicki i wciąż twierdzę, że jest przepiękne i pełne uroku! :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja SHADES OF GREY - zapraszam!

    ReplyDelete
  7. Jeszcze nie byłam we Wrocławiu ale jak widzę i to co słyszałam to świetne miejsce do zwiedzania i podziwiania naszych pięknych polskich miast!Świetna ,fajna ,na luzie stylizacja ;)

    ReplyDelete
  8. Fajne klimatyczne zdjęcia!!;)

    ReplyDelete
  9. Chciałabym kiedyś pojechać do Wrocławia :( Pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia, widać po waszych szczęśliwych twarzach, ze wypad udany ;) koniecznie musze kiedys zorganizować jakiś wyjazd do Wro ;)

    ReplyDelete
  11. Cudne zdjęcia! Aż mi się zachciało pojechać do Wrocławia :)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam Wrocław za niesamowitą atmosferę. Bardzo udana stylizacja :)

    ReplyDelete
  13. Wszystko pięknie;) Jednak moim zdaniem powinnaś zachować troszkę więcej prywatności,nie pokazywać całego swojego życia na blogu. Poza tym-uwielbiam Twojego bloga od czasu jak na niego trafiłam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kilka zdjęć ze wspólnej wycieczki do Wrocławia to pokazanie całego swojego życia? :)
      Nie sądzę :)

      Delete
  14. Przepiękne zdjęcia. Zachęciłaś, aby wybrać się do Wrocławia.

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !